Betaling af rejsen 

Ved bekræftelse af rejsen opkræves et depositum, som modsvarer vores leverandørers betalingsbetingelser samt evt. gebyr for afbestillingsforsikring. Depositum skal være overført til MyCruise den dato, som er påført den fremsendte faktura. Restbeløbet vil også blive opkrævet i henhold til vores leverandørers betalingsbetingelser og skal uden påkrav være MyCruise i hænde den dato, der er påført fremsendte faktura.

Vær opmærksom på, at flere af vores leverandører opkræver 25 procent af rejsens pris i depositum, som skal betales kort tid efter bestilling, og restbeløbet skal ofte betales 3 mdr. før afrejse. Overholdes betalingsdatoerne (som fremgår af din faktura) ikke, forbeholder vi os ret til at annullere rejsen, og det indbetalte depositum vil gå tabt. Reservation foretaget mindre end 90 dage før afrejsen, modtages oftest kun mod fuld forudbetaling. Såfremt bekræftelse af det ønskede ikke opnås, tilbagebetales beløbet ubeskåret.

Der pålægges som hovedregel ikke kortgebyr på betalinger foretaget med betalingskort. Undtagelse er dog, hvis kortet er et firmakort, eller er udstedt i et land, som er uden for EØS.

  • Dankort, Visa/Dankort og eDankort: 0,00 kr.
  • Private Mastercard, Maestro, Visa/Electron udstedt i Danmark: 0,00% og udstedt uden for EØS: 0,74%
  • Firma Mastercard, Maestro, Visa/Electron udstedt i Danmark og udlandet: 0,74%
Billetter

Hvis du skal sejle med MSC Cruises, Costa Cruises, Carnival Cruise Line, Princess Cruises eller Holland America Line, så får du først frigivet dine billetter, når du har foretaget et online check-in. Derfor er det meget vigtigt, at du foretager online check-in så hurtigt som muligt, efter du har modtaget bookingnummer og andre informationer fra MyCruise. Du er selv ansvarlig for at hente dine rejsedokumenter, men er naturligvis velkommen til at kontakte os hvis du har spørgsmål eller udfordringer med dette.

Læs mere om online check-in her.