Complaint Formula

Thank you for taking the time to contact us.


Har du købt din rejse igennem MyCruise og ønsker du at reklamere, da du har haft en oplevelse du ikke var tilfreds med?

Så bedes du venligst udfylde vores klage formular nedenfor.

Inden du udfylder formularen, skal du være opmærksom på følgende:

OBS* Gælder din reklamation beskadiget eller forsinket bagage, bedes du i første omgang kontakte flyselskabet samt dit eget forsikringsselskab.

Har du kjøpt din reise gjennom MyCruise og ønsker å reklamere over en opplevelse du ikke var tilfreds med?

Så ber vi deg om å utylle klage formularen nedenfor.

Før du utfyller formularen skal du være oppmerksom på følgende:

OBS* Hvis din reklamasjon gjelder forsinket eller skadet bagasje så skal du i første omgang kontakte flyselskapet eller ditt eget forsikringsselskap.

Har du köpt din resa genom MyCruise och önskar att göra en reklamation, vänligen fyll i formuläret nedan.

Innan du fyller i formuläret, skall du vara uppmärksam på följande:

OBS* Gäller din reklamation skadat eller försenat bagage, ombedes du i första hand kontakta flygbolaget samt ditt eget försäkringsbolag.


Error! Please check if any of the required fields are not empty and that the email adresses match up.